Stap 1: Wensen bepalen
Tijdens een eerste gesprek staan jullie wensen, maar vooral jullie dromen centraal. De adviseur van Lappset bespreekt samen met jullie welke speelwaardes en elementen terug moeten komen in jullie sport- of speelomgeving. Tevens bespreken we dan ook meteen praktische zaken zoals budget, gewenste valondergrond en uitvoerbaarheid. Onze adviseur zal jullie tijdens het gehele traject blijven begeleiden. Totdat jullie droomplek gerealiseerd is.
Stap 2: Ontwerp
Ons ontwerpteam maakt een compleet inrichtingsplan. In het plan wordt rekening gehouden met geldende regelgeving, zichtlijnen, looproutes, toegankelijkheid, valondergronden en aansluiting op de omgeving. Daarnaast houden we rekening met straatmeubilair en groeninrichting. We kunnen dit doen op basis van jullie wensen, maar je kunt je ook door ons laten verrassen!
Stap 3: Projectbegeleiding bij realisatie
Een goedgekeurd ontwerp is de basis, maar de speelplek zal ook gerealiseerd moeten worden. Denk hierbij aan voorbereidende grond- en straatwerkzaamheden, veiligheidsondergrond, beplanting, hekwerken en overige inrichting van terrein. Al met al moet er nogal wat geregeld worden. Lappset werkt nauw samen met gespecialiseerde en betrouwbare onderaannemers. Onder de regie van ons operations team wordt jullie speelplek gezamenlijk door alle partijen op een goede wijze gerealiseerd.
Stap 4: Deskundige montage, inspectie en onderhoud
Lappset heeft een eigen montagedienst om zowel de kwaliteit als de veiligheid te waarborgen. Onze monteurs kennen onze producten door en door, kennen onze klanten en zijn gewend om op plekken te werken waar kinderen spelen of mensen recreëren. Dankzij onze eigen montageploegen kunnen we flexibel en klantgericht werken. Al onze monteurs zijn intern opgeleid en SKH en VCA gecertificeerd. Een opleveringsrapport maakt standaard deel uit van ons dienstenpakket en waarborgt kwaliteit en veiligheid van jullie speelplek.
Stap 5: Service
Klanttevredenheid en bereikbaarheid zijn zeer belangrijk voor ons. Daarom hebben wij geen lange wachttijden aan de telefoon. Geen keuzemenu’s. En helpen we je altijd vrolijk en vriendelijk.
Wij willen dat al onze klanten tevreden zijn met ons product en er veel plezier aan beleven. Heb je een vraag? Wil je een nieuw onderdeel bestellen? Heb je misschien een klacht? Of moet er iets worden gerepareerd? Joyce van onze serviceafdeling gaat direct op zoek naar een goede oplossing voor je. En als het nodig is komt servicemonteur Klaas zo snel mogelijk bij jou.
We zijn te bereiken via service@lappset.nl of +31 (0) 547 289 410.
Klantgerichtheid en service staan bij ons voorop. Wij gaan voor een 9+ score!
Goed is mooi, maar echt leuk wordt het als het boven verwachting komt. Het is nog leuker dan gedacht, net even anders, net even persoonlijker net even met meer aandacht. De tevredenheid en het plezier dat voortkomt uit deze 9+ ervaringen zorgt voor volgende projecten, daar is alles op gebaseerd bij Lappset. Om dit te waarborgen blijven we investeren in onze organisatie en in onze mensen, zodat we de verwachtingen kunnen managen, beloftes nakomen en energie overhouden om iets extra’s te doen, wat het veel leuker en effectiever maakt. Ons kantoor in Twente is daarbij het inspiratie- en kenniscentrum voor ons personeel, voor onze klanten en voor onze partners. Hier wordt de research gedaan, worden toestellen gedemonstreerd en vinden inspiratiesessies plaats. Het is een open academie waar iedereen welkom is om kennis te maken met onze concepten, ze uit te proberen en het verhaal erachter te horen.
“Het heeft geen zin te zeggen 'wij doen ons best'. Je moet erin slagen te doen wat nodig is.”
Schrijf je in voor de nieuwsbrief
Op de hoogte blijven van wat we doen en hoe we dat samen kunnen doen? Schrijf je in! Door je voorkeuren door te geven kunnen we je gerichter op de hoogte houden over jouw interesses.
Met het invullen geef ik Lappset toestemming om mij e-mailberichten over bedrijfs- of productupdates te sturen. Lappset heeft een privacybeleid dat in overeenstemming is met de AVG-wetgeving.